ליצירת קשר סניפים במרכז ובצפון - 077-5135141

אודות

דרור חייק עורך דין לאזרחות פורטוגלית

משרדנו הוקם בשנת 2003 ע"י עו"ד דרור חייק, עורך דין לאזרחות פורטוגלית, שמחזיק גם ברישיון נוטריון מטעם משרד המשפטים.

למשרד יש 2 סניפים:

המשרד הראשי ממוקם בתל אביב ובנוסף יש לנו גם שלוחה בצפון (עפולה).

היתרון של קיום השלוחה הנוספת בצפון הוא משמעותי ביותר ולמעשה אנו מהווים את המשרד המרכזי באזור העוסק בנושא האזרחות הפורטוגלית. מכיוון שתהליך זה כרוך בטרחה לא מעטה מצד הלקוחות הרי שלנושא הנגישות והקרבה הגיאוגרפית יש חשיבות רבה, ולכן לקיומו של משרד מקצועי בתחום זה באזור הצפון יש יתרון משמעותי.

האפשרות לקבלת אזרחות פורטוגלית החלה לא מזמן, בשנת 2015, וזאת בעקבות שינויי החקיקה שביצעה ממשלת פורטוגל, ומאז צברנו ניסיון בתחום זה, ואנו מיומנים בתהליך כולו.

לא פחות חשוב מכך – יצרנו קשרי עבודה שוטפים עם בעלי מקצוע מצויינים בתחומם המהווים חלק מהתהליך בפורטוגל עצמה – עורכי דין, נוטריונים, שליחים, מתורגמנים ועוד.

כך אנו יכולים להבטיח ללקוח שירות מקצועי ויעיל בידיעה כי הגורמים המסייעים לנו בטיפול בפורטוגל הינם אמינים ומדוייקים.

אנו מקפידים על יחס אישי ללקוח, זמינות ושקיפות – בכל שלב הלקוחות יודעים מהו סטאטוס הטיפול, מה העלויות הצפויות וכחלק מהרצון למנוע מהלקוחות הוצאות מיותרות אנו גובים את עיקר שכר הטרחה רק לאחר שהבקשה מאושרת וללקוח ניתנת אזרחות פורטוגלית באופן רשמי.

באופן כללי, ובנוסף לטיפול בנושא האזרחות הזרה, אנו עוסקים בתחום האזרחי-מסחרי ומספקים ללקוחות המשרד את מגוון השירותים המשפטיים בתחומים אלו (חוזים, חברות, דיני עבודה, נזיקין, ביטוח וכו')

שירותינו כוללים ייצוג לקוחות פרטיים ועסקיים בערכאות שיפוטיות מכל הסוגים – בתי משפט אזרחיים בכל הדרגות, בתי הדין לעבודה, בוררויות ומוסדות שיפוט פנימיים.

הוותק והניסיון שלנו, אחרי 14 שנות עבודה במקצוע, הינם משמעותיים ביותר וכך אנו יכולים לבחור עבור הלקוח את דרך הטיפול הנכונה, היעילה והחכמה ביותר להשגת התוצאה הרצוייה.

נשמח לעמוד לשירותכם במסע אל האזרחות האירופאית!

עו"ד דרור חייק בראיון לערוץ 2 - איך מוציאים דרכון פורטוגלי

בדיקת זכאות לדרכון פורטוגלי חינם!

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? רוצים שנערוך עבורכם בדיקת זכאות ראשונית ללא תשלום? מלאו את כל הפרטים בטופס יצירת הקשר ואנו נחזור אליכם בהקדם

    שלח