ליצירת קשר סניפים במרכז ובצפון - 077-5135141

שאלות ותשובות

יש לכם הרבה שאלות? ניסינו לענות על כמה שיותר באתר, אבל אם אתם מתעקשים אז...

כמה עולה דרכון פורטוגלי?

כן, אנחנו יודעים שזו השאלה הראשונה...
חשוב לנו לציין שאנחנו לא מפרטים מהי עלות הוצאת דרכון פורטוגלי מהסיבה הפשוטה שהמחיר משתנה בין לקוח ללקוח.
עלות הוצאת דרכון פורטוגלי עבור אדם אשר נולד בישראל וצריך לאשר רק 2 מסמכים במשרד החוץ (מרשם פלילי ותעודת לידה) יעלה מן הסתם פחות מאדם אשר נולד במרוקו או בטורקיה וצריך להביא משם את המסמכים.
אדם אשר מגיע עם כל המשפחה יקבל מן הסתם הנחה לעומת אדם המגיע לבד, מכיוון שחלק מהעבודה כבר למעשה מבוצעת עבור הלקוח הראשון (מציאת הקשר ההיסטורי למגורשי ספרד ופורטוגל) ולכן יש לנו את האפשרות להעניק הנחה ללקוחות הנוספים (או לכולם במצטבר).

לכן על מנת לדעת כמה יעלה עבורכם תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי, היכנסו לאתר והשאירו פרטים.


יחד עם זאת אנו נוהגים בשקיפות מלאה, וכל לקוח השוכר את שירותינו יודע מראש כמה עולה עבורו הוצאת דרכון פורטוגלי, בכל שלב ושלב, בין אם מדובר בשכ"ט עו"ד, באגרות הממשלה הפורטוגלית, בתרגום מסמכים ע"י נוטריון בפורטוגל וכו', וכל זה מפורט בטבלה מסודרת הנמסרת ללקוח בטרם תחילת התהליך.

יש מספר עקרונות עליהם אנו מקפידים:

בדיקת הזכאות הראשונית היא בחינם וללא עלות - אם מלכתחילה אין סיכוי שתקבלו אזרחות אז גם אין טעם שתשלמו; אנחנו נבצע אותה על חשבוננו.
הלקוחות נדרשים לשלם דמי רצינות בטרם הפנייה לקהילה היהודית בפורטוגל (שלב א') וזאת בכדי לגלות מחויבות לתהליך הממושך שמצריך מהם לגלות רצינות ושיתוף פעולה; במידה ואישור הקהילה היהודית לא מתקבל, ואין זה משנה מה הסיבה - אנו מתחייבים בכתב להחזיר ללקוח את עלות דמי הרצינות ששילם במלואם (כן, כן, כפי שקראתם).
בכל מקרה, סכום משמעותי ביותר מתוך עלות הוצאת דרכון פורטוגלי, מתוכו שליש לפחות הוא שכר טרחה, הלקוח יידרש לשלם רק לאחר קבלת האזרחות עצמה (כלומר בסוף הדרך); אנו פועלים בשיטה הוגנת זו כי מנסיוננו הדבר מעניק ללקוח ביטחון, ולא מכביד עליו מהבחינה הכספית; וחוץ מזה, כשנסיים את הטיפול אז נהיה זכאים ליתרת התמורה, לא ככה?

כמה זמן לוקח התהליך?

בדיקת הזכאות הראשונית (והחינמית) אורכת בין יום עבודה אחד ל-3 ימי עבודה.
הליך קבלת אישור הקהילה היהודית בפורטוגל (סרטיפיקאדו) אורך בין חודש לחודשיים לאחר מכן (במידה והתשובה חיובית).
הליך קבלת האזרחות ממועד הגשת הבקשה לאזרחות אורך היום בממוצע לפחות שנה וחצי.
כלומר לפנינו תהליך שאורך בסך הכל בין שנה וחצי לשנתיים...תצטרכו להתאזר בסבלנות אבל בסוף הדרך מחכה לכם דרכון אירופאי!

אם התשובה שלילית - אקבל את כספי בחזרה?

אנחנו מנסים להיות הוגנים ככל האפשר ולכן אנו מבצעים בדיקת זכאות ראשונית ללא תשלום.
אם לפי הבדיקה ישנה אפשרות, בהתאם לשם המשפחה המקורי ולארץ המוצא של ההורים, כי אתם צאצאים רחוקים של מגורשי ספרד ופורטוגל, אנו פונים לקהילה היהודית בפורטוגל בבקשה לקבל ממנה אישור רשמי.
עבור שלב זה אנו גובים תשלום מראש קודם כל בגלל שהוא כרוך בהרבה עבודה מצידנו וגם כדי שתראו רצינות מצידכם; אם הקהילה היהודית לא תמסור את האישור - תקבלו את מלוא כספכם בחזרה עד השקל האחרון.
יחד עם זאת חשוב לציין כי בשלב הבא, לאחר שהתקבל אישור הקהילה היהודית, בו מוגשת הבקשה לממשלת פורטוגל עצמה, כבר אין החזר כספי שכן אנו מצידנו כבר עשינו הכל ונשאנו בכל העלויות - ומכאן ואילך האישור תלוי בממשלת פורטוגל ובדרישות החוק הפורטוגלי; הדרישה הבסיסית והחשובה ביותר הינה אישור הקהילה היהודית ואותו כאמור כבר יש לכם ולכן הסיכוי לתשובה שלילית פוחת דרמטית.

מה הסיכויים שלי לקבל דרכון פורטוגלי?

אנו פועלים בהתאם לחוק הפורטוגלי ובוודאי שאיננו יכולים למסור התחייבות כזו או אחרת להענקת האזרחות.
אנחנו יכולים להתחייב כי אנו מגישים עבורכם בקשה רצינית, מקצועית, עם כל התיעוד והמסמכים הדרושים, בצירוף חוות דעת ובעזרת בעלי מקצוע מומחים בפורטוגל עצמה, ועושים את כל הדרוש כדי שתתקבל האזרחות.
האם הבקשה הסופית תתקבל או תידחה? זה כבר לא בידנו אבל לכן אנו עושים את הסינון הראשוני - גם בבדיקת הזכאות החינמית וגם בעת הגשת הבקשה לאישור הקהילה היהודית, ולא מגישים אותה בשם כל אחד אלא רק בשם מי שלדעתנו המקצועית ולאור נסיוננו סיכויי בקשתו טובים.
אינני רוצים שתקבלו רושם פסימי, ממש לא.
אנו מה שחשוב לנו להבהיר הוא שמשרדנו לא מוכר או מספק אזרחות פורטוגלית - אנו מלווים אתכם בתהליך, מגישים עבורכם את הבקשה, מחזקים אותה עם כל הידע, הניסיון, חוות הדעת והמסמכים שלנו ופועלים עבורכם ובשמכם לקבלת התוצאה הסופית; יחד עם זאת עדיין הכל תלוי בהחלטת ממשלמת פורטוגל ובתנאים שנקבעו על ידה (ואשר יכולים להשתנות כמובן).

האם באופן אוטומטי גם הילדים מקבלים דרכון?

כל ילד אשר יוולד לאחר שהתקבלה האזרחות (שימו לב - לאחר שהתקבלה! לא לאחר שרק הוגשה הבקשה) יקבל אזרחות פורטוגלית ויהיה אזרח פורטוגלי מיום לידתו.
ילדים אשר כבר נולדו לפני שניתנה האזרחות או אפילו כאלו שייוולדו במהלך התהליך - לא יקבלו אזרחות פורטוגלית אוטומטית אך בהחלט הדבר יסייע להם להגיש בקשה בעצמם מכוח זאת שלאביהם או לאמם יש אזרחות של מדינה זו, וזאת לאחר 3 שנים (וכמובן רק לאחר שימלאו להם 18 כי רק בגיר יכול להגיש את הבקשה לאזרחות).

האם בן או בת הזוג גם מקבלים את האזרחות?

לא באופן אוטומטי ולא על סמך החוק המעניק אזרחות למגורשי ספרד ופורטוגל.
יחד עם זאת ניתן להגיש בקשה לאחר שבן הזוג קיבל את האזרחות המיוחלת וזאת על בסיס תנאים אחרים בחוק הפורטוגלי המעניקים אזרחות לבן זוג של אזרח המדינה.

סרטון אנימציה קצר שמסביר הכל על האזרחות הפורטוגלית - מומלץ!

בדיקת זכאות לדרכון פורטוגלי חינם!

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? רוצים שנערוך עבורכם בדיקת זכאות ראשונית ללא תשלום? מלאו את כל הפרטים בטופס יצירת הקשר ואנו נחזור אליכם בהקדם

    שלח