ליצירת קשר סניפים במרכז ובצפון - 077-5135141

אזרחות פורטוגלית למגורשי ספרד

האם מגיעה לכם אזרחות פורטוגלית?

להיות אזרח של אחת מהמדינות השייכות לאיחוד האירופי זה מסוג אותם הדברים שעמוק בפנים כולנו היינו רוצים. העניין הוא שמי שיש לו דרכון אירופאי, בין אם זה של איטליה, פורטוגל או כל מדינה אחרת, יוכל לחיות בכל המדינות השייכות לאיחוד, ללמוד שם ואף לנהל שם את עסקיו, ולא רק זאת – מדובר גם בזכות העוברת לדורות הבאים.
כלומר – דרכון אירופאי פשוט משדרג אתכם ואת ילדיכם (גם את אלו שלא נולדו…) ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, הייתם רוצים לקבל אזרחות כזאת ויכול להיות שבהחלט מגיעה לכם. כידוע, לפני כ-500 שנה גירשו את יהודי פורטוגל וספרד והיום ממשלת פורטוגל נוקטת צעדים כדי לתקן במעט את העוול. לכן, אם גם לכם אולי מגיעה אזרחות פורטוגלית למגורשי ספרד, אז למה שלא תבדקו זאת ולמה שלא תעשו הכול כדי לקבל את המגיע לכם? אזרחות למגורשי ספרד זה אומנם לא משהו שפשוט להשיג אך בעזרת אנשי המקצוע המומחים בתחום אתם תראו שגם אתם, כמו רבים אחרים, כן תקבלו בסופו של דבר את המגיע לכם.

 

מאיפה מתחילים?

יש מספר דרישות סף כדי לנסות ולקבל דרכון אירופאי למגורשי ספרד ואחת מהן היא שמגיש הבקשה יהיה מעל גיל 18 ובלי עבר פלילי (במקרים מסויימים גם רישום פלילי בדרג נמוך עדיין לא מונע את קבלת האזרחות לפי חוקי פורטוגל). בנוסף לכך, צריך לנסות ולהוכיח את הזיקה לפורטוגל וכאן הדברים כבר מורכבים יותר. כיוון שמדובר על יותר מ-500 שנה של היסטוריה מאז גירוש היהודים, למעשה ממשלת פורטוגל העבירה את האחריות הזאת לקהילות היהודיות במדינה אשר נמצאות בליסבון ופורטו. ישנם לא מעט פרמטרים שלפיהם הקהילות היהודיות יכולות להחליט האם קבוצה של אנשים שייכת לאותם מגורשי ספרד שמגיעה להם אזרחות. הקריטריונים לקבלת דרכון פורטוגלי למגורשי ספרד יכולים להיות שם המשפחה של המבקש ובדיקת ארץ הלידה של הוריו ושל הסבים שלו. בנוסף לכך, אם המבקש יודע לאדינו ברמה כזו או אחרת זה בהחלט יכול להגדיל את הסיכוי שלו וכך גם עדויות נוספות על העבר המשפחתי שלו.

מדוע כדאי להגיש בקשה לאזרחות בעזרת אנשי מקצוע מובילים?

מה שמאפיין את הנושא של מגורשי ספרד אזרחות, זו העובדה שלא קל להתמודד עם התהליך הזה, לא מבחינת הבירוקרטיה ולא מבחינת המסמכים והנהלים. לכן, אם גם אם רוצים להגיש בקשה כזאת ואם חשוב לכם לעשות הכול כדי להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל דרכון למגורשי ספרד, כדאי שלא תתמודדו עם המשימה הזאת לבד. במקום זה אתם יכולים להתקשר אלינו למספר: 077-5135141 כי אנחנו עוסקים בתחום הזה מזה שנים ואין ספק שנוכל לעזור גם לכם, כפי שעזרנו לכל שאר הלקוחות שלנו לאורך השנים. המשרד שלנו קיים כבר משנת 2003 והניסיון שלנו יגדיל את הסיכוי שבסופו של דבר יהיה לכם ביד דרכון אירופאי לכל דבר.

בדיקת זכאות לדרכון פורטוגלי חינם!

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? רוצים שנערוך עבורכם בדיקת זכאות ראשונית ללא תשלום? מלאו את כל הפרטים בטופס יצירת הקשר ואנו נחזור אליכם בהקדם

    שלח