ליצירת קשר סניפים במרכז ובצפון - 077-5135141

לימודים באירופה לבעלי דרכון אירופאי

בעלי דרכון אירופאי זכאים למגוון רחב של יתרונות במדינות האיחוד האירופי, כשבין היתר הם יכולים לנוע בחופשיות בין מדינות האיחוד, לעבוד וכמובן גם ללמוד. בישראל מקובל ואף מותר להחזיק בשתי אזרחויות ולהפיק מכל אחת מהן את היתרונות שטמונים בה, כך למעשה לא מעט אנשים, צאצאים למגורשי ספרד ופורטוגל, מבקשים להוציא דרכון פורטוגלי, וליהנות מיתרונותיו, ובייחוד מהאפשרות לרכוש השכלה גבוהה באירופה. מהם היתרונות של סטודנטים בעלי דרכון אירופאי? כל המידע הנחוץ במאמר שלפניכם.

תנאי קבלה

תנאי הקבלה למוסדות האקדמיים עשויים להיות נוקשים ולעיתים גם מאתגרים, ובייחוד כשמדובר בלימודים בארץ זרה. יחד עם זה, סטודנטים בעלי דרכון אירופאי זכאים לתנאי קבלה מקלים יותר מאשר סטודנטים זרים, מה שמגביר את סיכוייהם להתקבל ללימודים באחד ממוסדות הלימודים הנחשקים ביותר באירופה.

שכר לימוד מסובסד

כיום, סטודנטים בישראל משלמים לא מעט כסף בעבור התואר האקדמאי שלהם, ולמרות שישנן בארץ מלגות ייחודיות לסטודנטים, עלות שכר הלימוד עדיין נחשבת לגבוהה. עם זאת, סטודנטים בעלי אזרחות פורטוגלית, הלומדים במוסדות אקדמאים באירופה, זכאים לשכר לימוד מסובסד באופן חלקי ולעיתים אף סבסוד מלא, מה שעשוי להוזיל את עלויות התואר האקדמי באופן משמעותי.

אין צורך באשרת סטודנט

סטודנטים זרים שמעוניינים ללמוד באירופה, מחויבים בהוצאת אשרת סטודנט כמו גם להסדיר את אשרת השהייה שלהם. לעומתם, סטודנטים בעלי דרכון פורטוגלי אינם זקוקים לאשרה הזו, הם רשאים ללמוד בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי.

הטבות בהוצאות המחייה

נוסף לכל היתרונות שצוינו מעלה, בחלק מהמוסדות האקדמאים ישנן הטבות בהוצאות המחייה למחזיקי דרכון אירופאי. חלק מההטבות מיועדות לסטודנטים בעלי דרכון מקומי (כלומר דרכון של המדינה בה הם לומדים) וחלק מההטבות ניתנות לכל סטודנט שמחזיק בדרכון אירופאי.

עבודה חוקית במהלך הלימודים

סטודנטים שמחזיקים בדרכון פורטוגלי, מורשים לעבוד במדינה בה הם לומדים במהלך הלימודים הגבוהים, מבלי שיצטרכו להנפיק אישורים לכך. לא רק שבאמצעות עבודה חוקית באירופה, ניתן לממן את לימודי התואר, אלא שלסטודנטים ישנה הזדמנות פז להיכנס לשוק העבודה, ולהשתלב במקומות עבודה שיאפשרו להם להתקדם ולצבור ניסיון. כמו כן, דבר זה יעניק להם את האפשרות ליצור קשרים עסקיים ולהכיר אנשים מהתחום שבו הם מעוניינים להתמקצע.

רכישת שפה

לימודים בחו"ל מעניקים לסטודנטים יתרונות רבים, כשאחד מהם טמון בעובדה שהלימודים מועברים בשפה זרה, מה שמאפשר להם לרכוש שפה נוספת ולשפר את יכולותיהם בשפה האנגלית. דבר זה עשוי לסייע להם להשתלב בתעשייה העולמית ואף לפתוח בעבורם דלתות למשרות נחשקות ויוקרתיות. אגב, ברחבי מדינות האיחוד תוכלו למצוא מוסדות שבהם מתקיימים קורסים לסטודנטים זרים, כלומר לצד הקורסים בשפה המקומית, ישנם קורסים הנלמדים בשפה האנגלית.

ומה לגבי ביקור בארץ במהלך הלימודים?

לימודים לתואר אקדמאי עשויים להיות עמוסים במיוחד, אך עם זאת, חשוב לבקר את המשפחה והחברים לעיתים קרובות, או לפחות בחגים. להבדיל מלימודים במדינות מרוחקות, הטיסה מאירופה לישראל אינה ארוכה, מה שמאפשר לסטודנטים להגיע לביקורי מולדת בחגים ובמועדים משפחתיים משמעותיים.

 

מתכננים ללמוד באירופה? מוטב שתבררו מבעוד מועד את זכאותכם להוצאת דרכון פורטוגלי, שהרי הוא עשוי להעניק לכם מגוון רחב של זכויות, הזדמנויות ואפשרויות. בעלי אזרחות פורטוגלית זכאים ללא מעט הטבות, החל מתנאי קבלה מקלים, שכר לימוד מסובסד ועד להזדמנות לעבוד וליצור קשרים עסקיים בחו"ל. מכאן, שאזרחות אירופאית היא חיונית בעבור סטודנטים שמעוניינים לרכוש השכלה גבוהה באירופה. בהצלחה!

בדיקת זכאות לדרכון פורטוגלי חינם!

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? רוצים שנערוך עבורכם בדיקת זכאות ראשונית ללא תשלום? מלאו את כל הפרטים בטופס יצירת הקשר ואנו נחזור אליכם בהקדם

    שלח