ליצירת קשר סניפים במרכז ובצפון - 077-5135141

אזרחות אירופאית

הידעתם? אזרחות אירופאית מקנה כניסה לארה"ב ללא צורך בהוצאת וויזה (ולעוד מדינות רבות בעולם), כשלצד היתרון הייחודי הזה, היא מעניקה מגוון רחב של יתרונות במדינות האיחוד האירופי, כשבין היתר ניתן ללמוד במוסדות ללימודים גבוהים באירופה ובמקרים מסוים גם בסבסוד מלא, לעבוד בכל אירופה, לגור בגרמניה, צפרת, איטליה וכו' והכל ללא הגבלה.

למעשה, ישראלים רבים זכאים לקבלת אזרחות אירופאית, לרבות יוצאי לוב, טוניס, מרוקו, טורקיה, יוון וארצות נוספות. כך שלא רק מי שנולד באירופה יוכל ליהנות מכל יתרונותיו של הדרכון האירופי, אלא שקשת הזכאים רחבה הרבה יותר ממה שחשבתם.

היתרונות בהוצאת דרכון אירופאי

ישראל זו אומנם מדינה מקסימה וכולנו מרגישים אליה זיקה גדולה ועמוקה, אך האם לא כדאי יהיה לפתוח לעצמנו כמה שיותר דלתות בחיים? האמת היא שכן, ובמיוחד אם הדלתות האלה מובילות אל האיחוד האירופי. מדינות אירופה רבות כבר נכנסו לאיחוד בשנים האחרונות כך שלמעשה אם יהיה לכם דרכון איטלקי, ספרדי, פולני או מכל מדינת איחוד אחרת, תוכלו לחיות, לעבוד וללמוד בכל מדינות האיחוד האירופי. מה שכן, לא מדובר על פרוצדורה פשוטה ולכן ברור מדוע אתם תוהים לגבי השאלה איך להוציא אזרחות אירופאית. אין על כך תשובה אחת כי זה מאוד תלוי מאיזו מדינה אתם מתכוונים לנסות לקבל אזרחות כזאת ולכן לא כדאי להשאיר את הדברים לרגע האחרון.

מהי אזרחות אירופאית?

אזרחות אירופאית מוענקת לאזרחי מדינות האיחוד האירופי, כשכיום האיחוד מונה 28 מדינות שונות. כמו כן, וודאי שמתם לב שצאצאיהם של מגורשי ספרד ופורטוגל זכאים לדרכון פורטוגלי, ופה נרצה לציין שהוצאת דרכון היא למעשה הוצאת אזרחות, כך שאם יש ברשותכם דרכון פורטוגלי (או כל דרכון אחר ממדינות האיחוד האירופי), יש לכם גם אזרחות. האזרחות האירופאית מקנה לבעליה מגוון יתרונות, מה שמאפשר לרבים הזדמנויות עסקיות, צוהר להשכלה גבוהה בתחומים ייחודיים, לקחת חלק בעולם הנדל"ן בחו"ל ועוד.

מי זכאי לאזרחות אירופאית?

כפי שצוין מעלה, לא מעט ישראלים זכאים לקבל אזרחות אירופאית, ובייחוד צאצאיהם של מגורשי ספרד ופורטוגל. למעשה, בתום הגירוש האכזרי שהתרחש לפני כמה מאות שנים, הקהילה היהודית של ספרד ופורטוגל היגרה לארצות שונות, ביניהן מרוקו, בולגריה, טורקיה, טוניס, סוריה, איטליה, לוב, יוון, מצרים, יוגוסלביה, דרום אמריקה ובמקרים מסויימים אף יוצאי עיראק או הולנד ועוד, כך שאם משפחתכם הגיעה מאחת הארצות הללו, ישנו סיכוי גבוה לכך שאתם זכאים להוצאת אזרחות אירופאית.

באילו מדינות ניתן להוציא אזרחות אירופאית בקלות, ובאילו לא?

אם תהיתם מהי המדינה שבה ניתן להוציא אזרחות אירופאית בקלות, כדאי לדעת שמדובר באוסטריה, שלא מחייבת את אזרחיה באיזו שהיא השקעה במדינה. אחריה ברשימה תוכלו למצוא את בלגיה שתהליך הוצאת האזרחות דרכה אורכת כשבועיים בלבד, כשכל מה שתצטרכו הוא להבטיח את עבודתכם במדינה. במקום השלישי נמצאת פורטוגל, שמאפשרת גם למי שאינו צאצא של הגירוש לקבל אזרחות, ולו באמצעות השקעה במדינה (למשל ייצור מקומות עבודה).

ומה לגבי המדינות בהן תהליך הוצאת האזרחות הוא לא כל כך פשוט? ובכן אם תרצו להוציא אזרחות אירופאית דרך בולגריה, תצטרכו להפקיד 500,000 אירו לתיק אגרות חוב ממשלתיות בבולגריה, שם הכספים יצטרכו להישאר למשך 5 שנים לפחות. לצד בולגריה, יש מדינות נוספות שלא כל כך מקלות על קבלת האזרחות האירופאית ומתנות את קבלת האזרחות בהשקעה במדינה ובפיתוחה.

תנאי הסף לקבל אזרחות אירופאית

כשמדברים על סוגיה כמו איך לקבל אזרחות אירופאית צריך להבין שלכל מדינה יכולות להיות דרישות מעט שונות, אך באופן כללי הדרישות הן:

  1. המבקש צריך להיות מעל גיל 18.
  2. אסור שיהיה למבקש עבר פלילי לצורך קבלת אזרחות פורטוגלית (ניתן שיהיה רישום פלילי בעברו של המבקש ובלבד שסוג העבירה בה הואשם אינה גוררת עונש של 3 שנות מאסר ומעלה לפי החוק הפורטוגלי; בכל מקרה אנו יכולים לבדוק זאת עבורכם; עבירות הכרוכות למשל בשימוש במריחואנה אינן פוסלות את המבקש מבחינת ממשלת פורטוגל).
  3. למבקש האזרחות יש זיקה כלשהי למדינה (רמת הזיקה משתנה ממדינה למדינה – יש מדינות שדורשות שלהורה תהיה אזרחות של אותה מדינה באחרות מספיק של הסבא וכיוצ"ב).

הסוגיה המורכבת בנושא של זכאות לדרכון אירופאי היא כמובן הוכחת הזיקה למדינה וכאן כל מדינה גם יכולה לפרש את הזיקה בצורה אחרת. יש מדינות שכדי להעניק אזרחות ודרכון הן מחייבות את המבקש לחיות במדינה לפחות חצי שנה, מדינות אחרות דורשות מהמבקש לדעת את השפה ומדינות אחרות דורשות לראות את השושלת המשפחתית של המבקש. לכן בכל מה שקשור לנושא של קבלת אזרחות אירופאית הדברים אינם פשוטים אך מצד שני, הם בהחלט אפשריים כי עובדה שאזרחים רבים בישראל כבר בעלי דרכונים אירופאים.

מדוע הדרכון הפורטוגלי כה מבוקש? מכיוון שאינכם נדרשים להוכיח זיקה ישירה למדינה, אינכם נדרשים לבקר שם או לדבר פורטוגזית; די בכך שהשורשים של הוריכם במרוקו, בטוניס, באלג'יר, ביוון, במצרים, בטורקיה וכו' (כלומר אתם ממגורשי ספרד) כדי שתוכלו לקבל את הזכאות.

הבנתם? לא צריך להראות שהסבא נולד שם ולא צריך לבקש מהסבתא מסמכים מפולין או תעודות מגרמניה – כאן מבחינת מה שנדרש מכם, הדרישות יותר פשוטות וקלות לביצוע ואנו כבר נדאג לכל היתר.

יתרונות דרכון אירופאי

הוצאת דרכון אירופי טומנת בחובה יתרונות רבים, כשמדובר על אלמנטים שעשויים לשפר את איכות החיים, ולפתוח בפניכם עולם שלם של הזדמנויות ייחודיות. אז מהם היתרונות של הדרכון?

  • תנועה חופשית בין מדינות האיחוד האירופי – יש 28 מדינות החברות באיחוד האירופי, כשהן מתנהלות באמצעות שיתופי פעולה ביניהן, לרבות כלכלה משותפת. מחזיקי הדרכון האירופאי זכאים לנוע בין מדינות האיחוד באופן חופשי, ואם לא די בכך, ניתן גם להיכנס אל מדינות החתומות על אמנת שנגן.
  • ניתן לגור בכל אחת ממדינות האיחוד – בין אם תבחרו להגר לאירופה, לגור לתקופה קצרה או לשכור דירה עבור טיול ארוך, טוב לדעת שבאמצעות אזרחות אירופאית אתם רשאים לגור בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי.
  • לימודים גבוהים באירופה – לא מעט ישראלים נרשמים מידי שנה למכללות ואוניברסיטאות בישראל, אך באמצעות הדרכון האירופאי, ניתן יהיה להירשם ללימודים גבוהים באירופה וללמוד במוסדות מבוקשים במיוחד. כמו כן, בלא מעט מקרים יוענקו לכם מלגות (שמוענקות רק לאזרחים אירופאיים), מה שיקל עליכם את תשלומי שכר הלימוד באופן ניכר.
  • תוכלו לעבוד באירופה באופן חוקי – מי שחלם לעבוד ולחיות באירופה, בהחלט יכול להגשים את חלומו באמצעות דרכון אירופאי. מחזיקי הדרכון האירופאי זכאים לעבוד ללא הגבלת זמן, בכל אחת מהמדינות החברות באיחוד האירופי, כמו גם להתקדם, לאתגר ולפתח את עצמם מבחינה מקצועית במקומות תעסוקה שונים ומגוונים. אם לא די בכך, הרי שישנן מדינות (שאינן חברות באיחוד) שבכדי לעבוד בהן, יש צורך בהוצאת וויזת עבודה. ובכן, דרכון אירופאי יאפשר לכם להוציא וויזת עבודה וליהנות מהקלות בתהליך. אין ספק שמדובר ביתרון משמעותי במיוחד, שיכול להגדיל את ההזדמנויות העסקיות והמקצועיות שלכם.
  • כניסה לארה"ב ללא הוצאת וויזה – אזרחים אירופאים יכולים להיכנס לגבולות ארה"ב או אוסטרליה מבלי להוציא וויזה, אלא רק אישור נסיעה (תהליך שמתבצע דרך הרשת ואינו מצריך ביורוקרטיה).
  • יזמות נדל"ן – רכישת נדל"ן במדינות האיחוד וביצוע עסקאות בתחום, הם בין היתרונות הבולטים של הדרכון האירופאי, דבר שיכול לסייע לא רק ליזמי נדל"ן שמעוניינים לנהל את עסקיהם בחו"ל, אלא גם למשפחות שמעוניינות להשתקע במדינות אירופאיות ולבנות את חייהן.

איך מוציאים דרכון אירופאי?

הדרכון האירופאי הוא בהחלט דרכון מבוקש ונחשק במיוחד, לכן זה לא מפתיע שרבים בוחרים מידי חודש לפצוח בתהליך על מנת לקבל את מלוא היתרונות המגיעים לאזרחים אירופאיים.

הניסיון מוכיח שהדרך הטובה ביותר להגדלת הסיכוי לקבלת דרכון אירופאי היא לפנות אל המומחים בתחום. לכן, בין אם אתם מחפשים תשובה לשאלה "מי זכאי לדרכון אירופאי?" ובין אם אתם כבר יודעים שאתם זכאים, כדאי לכם לפנות אלינו. אנו זמינים עבורכם תמיד במספר: 077-5135141 ואנחנו מגיעים עם שנות ניסיון רבות בתחום הזה. המשרד שלנו קיים כבר משנת 2003 ואנו מחזיקים ברישיון נוטריון ממשרד המשפטים כך שאיתנו תוכלו להיות בטוחים שיש מי שדואג לאינטרסים שלכם עד הצד הטוב ביותר.

כמה זמן לוקח להוציא אזרחות אירופאית

התהליך להוצאת הדרכון הפורטוגלי עשוי להימשך כשנתיים, כשבין היתר הוא כולל לא מעט בירוקרטיה ותקשורת מול המוסדות בפורטוגל. כדי שתוכלו להוציא את הדרכון בקלות ומבלי להתייאש בדרך – פנו אלינו. אנו נלווה אתכם מתחילת התהליך (בדיקת הזכאות הראשונית), ועד לקבלת הדרכון המיוחל. פה נעצור לציין שבדיקת זכאות ראשונית מתקיימת ללא עלות, כך שתוכלו לשלוח אלינו את הפרטים הנחוצים על מנת שנברר בעבורכם את סיכויי הזכאות.

בהצלחה!

 

סרטון אנימציה קצר שמסביר הכל על האזרחות הפורטוגלית - מומלץ!

בדיקת זכאות לדרכון פורטוגלי חינם!

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? רוצים שנערוך עבורכם בדיקת זכאות ראשונית ללא תשלום? מלאו את כל הפרטים בטופס יצירת הקשר ואנו נחזור אליכם בהקדם

    שלח